Interim Management

Interim management giver dig straks den nøglemedarbejder, du mangler - uanset niveau - til din løn- eller økonomifunktion.

Vi har interim management på alle niveauer... og vi kan træde til med kort varsel. Mangler du lige nu en regnskabs- eller økonomichef, en controller eller en bogholder, kan Interim Management fra PwC være løsningen.

Interim Management, altså midlertidige medarbejdere - hvorfor?

Du får erfarne medarbejdere med meget kort varsel. Brænder det pludselig på, er der øjeblikkelig aflastning fra meget effektive konsulenter med lang, relevant erfaring. Hjælpen kan strække sig over en hvilken som helst periode.

Interim Management kan også bruges, hvis I leder efter nye medarbejdere. Med hjælp fra Interim Management bliver rekrutteringsprocessen ikke hastet igennem, mens afdelingen ligger underdrejet og vigtige opgaver forsømmes. I stedet kan rekrutteringen med Interim Management få den ro, processen fortjener og i den nye medarbejders indkøringsperiode er der også styr på driften.

Brug Interim Management når I gennemgår strategiske forandringer, for eksempel i forbindelse med fusioner, opkøb eller frasalg, så driftsopgaverne ikke overses. Under forandringer er der risiko for, at medarbejdere overbelastes. Det er en risiko, som ingen firmaer har råd til at ignorere.

PwC tilbyder bl.a.
 

Vikarer

Mangler du en dygtig vikar? Lej en løn - eller regnskabsmedarbejder af PwC. Vi har medarbejdere på alle niveauer, der kan fungere som vikarer i din løn- eller økonomifunktion... og vi kan træde til med kort varsel uanset om du mangler en regnskabs- eller økonomichef, en controller eller en bogholder.

Interim assistance er vikarer med uvurdérlig erfaring
Hos PwC kan du leje medarbejdere som vikarer til alle de funktioner, der varetages i virksomhedens økonomi- og regnskabsafdeling. Altså hvad enten det drejer sig om en regnskabs- eller økonomichef, en controller eller en bogholder. Vikaren træder hurtigt til, og vikariatet kan strække sig over en hvilken som helst periode. Vi kalder det i PwC for Interim Assistance, og du får altid erfarne medarbejdere i en løsning, der er skræddersyet dit behov.

Ad hoc service

Få periodisk assistance fra en erfaren medarbejder - fordelene erfares hurtigt
Hvis du i perioder – fra 1 dag helt op til 1 år – har behov for en erfaren medarbejder, men ikke tør overlade opgaven til en tilfældig, så stiller PwC gerne en af vores medarbejdere til rådighed. F.eks. i forbindelse med ekstraopgaver, fratrædelser, sygdom eller ferie. På den måde kan du skrue op og ned for behovet for medarbejdere og være langt mere fri i dine dispositioner end hvis du skulle betale en fuldtidsansat.
Vi har den medarbejder, der kan løse dine opgaver allerede fra første dag.

Mød os...

Uanset din virksomheds forretningsmæssige udfordring kan vi hjælpe dig med løsninger inden for revision, skat eller rådgivning.

Vi skal tale om:
Bestil møde
Mange tak

Vi kontakter dig og aftaler nærmere.