Strategi og innovation

Fremtiden ligger i innovation

Når de globale topledere forbereder sig på fremtiden, er det særligt nye produkter og services, som de sætter deres lid til. 35 % af de globale topledere (og 15 % af de danske topledere) har således fokus på innovation som den motor, der skal skabe organisk vækst på eksisterende markeder for virksomheden.

Hele 47 % af de globale topledere er bekymret for den hastige teknologiske udvikling. For at imødekomme de store forandringer, der er i markedet, anerkender næsten hver 4. af de globale CEO’er, at de er nødt til at udvikle en forandringsstrategi.

Disse fakta bygger på data fra PwC's omfattende og globale CEO Survey 2014. I april 2014 offentliggør vi vores danske CXO Survey, hvor du kan læse mere om de danske CXO'ers forventninger, fokus og parathed til at udvikle og investere i det kommende år.

Hvad betyder det for din virksomhed?

Når 93 % af virksomhederne i PwC's Global Innovation Study peger på organisk vækst som den vigtigste vækstdrivende faktor, rykker innovation meget langt op på dagsordnen; og innovationen skal udfolde sig i mange dimensioner: Ikke blot i form nye produkter, services og teknologier, men også i form af nye netværkssamarbejder, "value propositions" og forretningsmodeller.

Mød os...

Uanset din virksomheds forretningsmæssige udfordring kan vi hjælpe dig med løsninger inden for revision, skat eller rådgivning.

Vi skal tale om:
Bestil møde
Mange tak

Vi kontakter dig og aftaler nærmere.