Nyt magasin til toplederen på gaden

Et nyt magasin til danske topledere, CXO Magasinet, vil inspirere og skabe løsninger til og for erhvervslivet. Med CXO Magasinet giver PwC erhvervslivet et nyt talerør, hvor toneangivende virksomhedsledere fortæller om aktuelle muligheder, udfordringer og løsninger. Det skal være med til at skabe et konkurrencedygtigt erhvervsliv.

Hos PwC vil vi gerne være med til at klæde de danske topledere på til såvel aktuelle som fremtidens udfordringer. Derfor lancerer vi nu CXO Magasinet, som både skal inspirere og præsentere eksempler på konkrete løsninger fra erhvervslivet selv.

”Vi vil gerne være med til at sætte agendaen og stille skarpt på, hvordan nogle af erhvervslivets største virksomheder arbejder med de udfordringer, de oplever som væsentlige i dag og i fremtiden. Dermed kan de forhåbentlig være med til at inspirere andre til at skabe vækst og bidrage til et konkurrencedygtigt erhvervsliv,” udtaler Mogens Nørgaard Mogensen, Senior Partner og adm. direktør i PwC.

CXO Magasinet skal levere inspirerende, konstruktiv og løsningsorienteret journalistik af høj kvalitet til danske erhvervsleder, og PwC forventer at der vil være interesse for det nye magasin:

”Vi vil gerne medvirke til at fremhæve positive og løsningsorienterede historier fra dansk erhvervsliv og sætte nuancer og fordybelse i højsædet. Som en af Danmarks førende videnvirksomheder er det naturligt for os at dele viden og inspiration til, hvordan vi sammen skaber succes,” siger Mogens Nørgaard Mogensen.

CXO Magasinet fanger bredden i ledelsen

For at kunne løse fremtidens udfordringer er det nødvendigt at inkludere en bred vifte af ledelsesmæssige fagligheder. Derfor har det nye ledelsesmagasin fået navnet CXO Magasinet, da det tager udgangspunkt i den brede direktions dagsorden lige fra CEO’ens over CFO’ens til CIO’ens og CHRO’ens.

”Med CXO Magasinet tager vi de temaer op, som i særlig grad berører erhvervslivet og fanger bredden i ledelsen. Vi oplever, at de udfordringer, som vi i virksomhederne står over for strækker sig langt ind i den samlede forretning og dermed berører det brede ledelsesteam. Innovation, talentudvikling og teknologi er rigtig gode eksempler på, at det er relevant at involvere hele ledelsesteamet, når strategien skal eksekveres,” slutter Mogens Nørgaard Mogensen.

Om CXO Magasinet

CXO Magasinet bliver udgivet af PwC. CXO Magasinet er et non-profit business magasin, som skrives af eksterne journalister og med PwC som ansvarshavende redaktion. Magasinet udkommer to gange om året.