PwC i top 5 over de mest anerkendte videnvirksomheder

PwC ligger helt i toppen af listen over de mest anerkendte videnvirksomheder. Topledere fra Fortune 500 har placeret PwC på en 5. plads mod en 8. plads sidste år. Dermed er PwC bedre placeret end både Apple og Google.

Endnu engang har topledere fra Fortune 500 peget på PwC som en af de mest anerkendte videnvirksomheder i verden. I undersøgelsen Most Admired Knowledge Enterprises (MAKE)er PwC sprunget 3 pladser frem på listen fra en 8. plads sidste år til en 5. plads i år.

Det er 12. gang, at PwC er blandt prisvinderne til MAKE Awards. PwC er samtidig med i gruppen af Global MAKE Hall of Fame 2013, som består af virksomheder, der har været med som finalist i alle globale MAKE-undersøgelser, der er lavet inden for de seneste fem år.

Vi er meget glade for at blive værdsat som en af de mest anerkendte videnvirksomheder.  At vi igen i år indtager en placering i toppen skyldes i høj grad vores talentfulde medarbejdere og den måde, som vi effektivt formår at arbejde med viden inden for PwC,”udtaler Mogens Nørgaard Mogensen, Senior Partner og adm. direktør i PwC, og fortsætter:

Vores store passion for videndeling og samarbejde på tværs af vores internationale netværk gør det muligt for os at levere den værdi, som vores kunder er på udkig efter, hver eneste dag. Vi er naturligvis stolte over, at der bliver kvitteret for den indsats med denne flotte placering.

Vinderne af MAKE Awards 2013 blev offentliggjort af et uafhængigt knowledge management selskab, Teleos, i samarbejde med The Know Network. Top 10-vinderne i 2013 er:

1. Samsung Group
  2. McKinsey & Company