PwC udvider med kursusaktivitet i Trekantområdet

Virksomhederne i Region Syddanmark ser lyst på fremtiden og melder om stigende omsætning og flere ansættelser frem mod årets afslutning. Hos PwC ser man også et klart vækstpotentiale i regionen og udvider nu sin kursusaktivitet i Trekantområdet via PwC’s Academy.

Det seneste vækstbarometer fra Region Syddanmark viser, at de syddanske virksomheder atter ser lyst på fremtiden. Det varsler også nye tider for behovet for at kompetenceudvikle medarbejdere, der skal være opdateret med den nyeste viden inden økonomi og regnskab.

Når vi taler med vores kunder, fornemmer vi en optimisme på tværs af alle brancher. Det betyder også, at vi oplever en stigende efterspørgsel efter kurser, der kan klæde både eksisterende og nye medarbejdere på til fremtidens krav,” udtaler Lars Almskou Ohmeyer, partner og leder af PwC’s nye kontor i Trekantområdet.

Kompetenceudvikling i lokalområdet

Hidtil har PwC’s kursister kunne deltage i Academy-kurser i Hellerup og Aarhus, men med det vækstpotentiale, som opleves i Trekantområdet, er der nu mulighed for at rykke tilbuddene tættere på kunderne i Trekantområdet. PwC sætter det lokale kendskab til virksomhederne højt.

Jeg er rigtig glad for, at vi fremover har mulighed for at tilbyde vores mange lokale kunder og relationer adgang til PwC’s fagligt stærke medarbejdere, der underviser inden for revision, skat og rådgivning. Og et særligt tilbud til vores kunder i Trekantsområdet er, at vi kan sammensætte skræddersyede kursusforløb, som er præcist afstemt med deres behov,”  siger Lars Almskou Ohmeyer.

En bred pallet af kurser

PwC’s Academy i Trekantsområdet byder på kurser inden for fx årsregnskabsloven, moms i offentlige virksomheder og økonomi for ikke-økonomer. Der er desuden mulighed for at blive opdateret med den nyeste viden om it-sikkerhed og strategisk forretningsudvikling.

Vi har søgt at sammensætte en bred pallet af relevante kurser, der kan understøtte vores kunder med at blive ekstra skarpe på deres felt. Og vi håber, at vores initiativ vil blive taget ligeså godt imod blandt kursister i Trekantsområdet, som i resten af landet,” slutter Lars Almskou Ohmeyer.