Lad PwC stå for din lønadministration

Spar tid og ressourcer på hele eller dele af din lønadministration med hjælp fra PwC.

Vores team af erfarne lønkonsulenter og -specialister sikrer din virksomhed en effektiv lønfunktion til en konkurrencedygtig pris. Du opnår flere fordele ved at outsource lønadministrationen til PwC:

  • Uafhængighed af lønmedarbejdere, så din virksomhed ikke er sårbar ved sygdom, ferie, barsel, fratrædelser m.v.
  • Professionel og effektiv lønadministration
  • Nem adgang til et stærkt team af specialister ved spørgsmål om lønadministration, HR-jura, immigration, skat og sociale bidrag.

Hvad omfatter lønadministration?

PwC kan hjælpe dig med hele eller dele af din lønadministration. Få en løsning der er tilpasset din virksomhed.

PwC tilbyder også assistance indenfor HR-jura, immigration, skat og sociale bidrag, fx ved etablering af medarbejderforhold ved indstationering og ved medarbejdernes ansættelses- og skatteforhold.

Bliv tilmeldt vores HR-juridiske hotline og få besvaret dine spørgsmål hurtigt og effektivt

Vi hjælper dig også som vikar for din lønbogholder i forbindelse med ferie, orlov eller sygdom.

Processen – sådan kommer du i gang

  • MØDE: Du og PwC mødes til en dialog om din virksomheds behov indenfor lønadministration
  • TEAM: PwC sammensætter et team og evt. lønsystem til dig på baggrund af din virksomhedsstruktur
  • DATA: Du giver PwC adgang til de nødvendige data, og skal herefter kun godkende udbetaling
  • PROCESS: PwC effektiviserer din lønproces og opbygger den relevante rapportering
  • DRIFT: PwC varetager enten din lønadministration hos PwC eller ude i din virksomhed