SMART scanning til e-conomic

    Elektronisk fakturahåndtering

    SMART scanning fra PwC hjælper til at automatisere processer for håndtering af fakturaer - enkelt og effektivt. Modtagelse, håndtering, godkendelse og kontering foregår alt sammen elektronisk, og med det indbyggede godkendelsesværktøj er det muligt at opsætte godkendelsestrin baseret på simpel forretningslogik. På den måde kan du og din virksomhed være sikre på, at alle bilag bliver godkendt af den rette ansvarlige. SMART scanning håndterer både elektroniske fakturaer (OIO, XML m.fl.), pdf'er og kvitteringer indscannede med smartphone eller kopimaskine. Systemet læser selv al relevant info fra bilaget og giver forslag til konteringen baseret på tidligere fakturaer fra samme leverandør. Som sidste led i processen arkiveres bilagene digitalt i økonomisystemet e-conomic.

    • Slip for manuel håndtering og papirbilag
    • Optimer håndteringen, og tilføj godkendelsesprocedurer
    • Lad modtagelse, scanning og klargøring køre automatisk
    • Ingen installation – alt ligger online
    • Fungerer på Mac og PC.

    Priser

    Prisen på et abonnement er 100 kr.*/ mdr. og yderligere 3,5 kr.* per bilag. Systemet** leveres og opsættes for 2.500 kr.* inklusive e-mail-konto til modtagelse af fakturaer, opsætning af brugere, standard workflow samt undervisning af jeres brugere.

    Alle dine bilag i skyen

    Slip for alle papirbilagene med SMART scanning. Alle dine bilag arkiveres i e-conomic med mapping direkte fra posteringen – nemt og effektivt.

    Lad os klare bogføringen

    Med SMART scanning bliver det endnu nemmere at outsource bogholderiet. Lad os håndtere bogføringen for jer, og brug tiden på jeres kerneforretning.

    Læs om outsourcing og PwC Portalen her

    *Alle priser er ekskl. moms.
    **SMART scanning forudsætter adgang til indscanningsmodulet hos e-conomic

    Kontakt
    David Bjerring
    Senior Consultant
    Tlf: 3945 9369
    E-mail