Smart Scanning

Smart Scanning fra PwC automatiserer håndteringen af leverandørfakturaer. Modtagelse, godkendelse og kontering foregår alt sammen elektronisk, og med det indbyggede godkendelsesværktøj er det muligt at få godkendelsesprocedurerne på plads – og så kan du godkende på farten via smartphone eller tablet.

Digitalt bogholderi

  • Automatisk modtagelse og arkivering af bilag
  • Papirløst bogholderi - Adgang til bilaget direkte fra e-conomic
  • Systemet aflæser totalbeløb, leverandør etc. fra fakturaen
  • Automatisk konteringsforslag
  • Godkendelsesworkflow med app til smartphone og tablet


Digitalt – hele vejen


 

Glem alt om krøllede kvitteringer

Aflever bogføringsbilag med mobilen - Tag blot et billede og indsend det med det samme til systemet.

Det er ikke længere et krav at bilagsmateriale opbevares fysisk, så slip for print og ringbind – vi opbevarer bilagsmaterialet digitalt.


Funktionalitet

Digital bilagsbehandling og opbevaring

Bogføringen foregår papirløst

Aflæsning af informationer

Bilagene OCR scannes og alle relevante informationer aflæses digitalt

Godkendelsesværktøj

Muliggør godkendelse – også på farten!
App til smartphones og tablets

Smartphone, tablet og PC

Virker på tværs af alle enheder

Betalingsforslag

Aflæste betalingsoplysninger kan anvendes til betalingsforslag

Ubegrænset antal brugere

Ekstra brugere er inkluderet i prisen

Priser

Opsætning 2.500 kr.
Abonnement 100 kr. pr. md.
Bilag 3,50 kr. pr. bilag

*Alle priser er ekskl. moms og forudsætter at e-conomic med tilvalgt indscanningsmodul anvendes som bogføringssystem.


Så enkelt er det

Smart Scanning gør alle bilag elektroniske – fra modtagelse til arkivering:

  1. Bilag modtages på e-mail, via EAN eller scannes via app, og systemet tolker, præsenterer og giver et konteringsforslag for fakturaen
  2. Godkendelse understøttes og automatiserer de tidligere manuelle procedurer. Alt foregår online eller via app, så godkendelse kan foregå på farten
  3. Alle nødvendige informationer overføres, sammen med bilagene til e-conomic med henblik på digital arkivering
  4. Betalingsinformationer kan danne grundlag for et betalingsforslag til banken


 


Ofte stillede spørgsmål

Vi har flere selskaber, kan I understøtte det?

Det er muligt at køre koncern struktur i systemet, så nogle brugere kan godkende for flere selskaber samtidigt. Hvert selskab får sin indbakke til leverandørfakturaer.

Er der en bindingsperiode?

Vi har ingen bindingsperiode, men forventer at du bliver så tilfreds, at du ikke kan undvære systemet.

Understøtter systemet vores egen proces?

Ja, godkendelsesflowet kan opsættes efter simpel forretningslogik, og kan eksempelvis sikre at alle bilag over en given størrelse, eller fra en bestemt leverandør, skal godkendes af ejerlederen.

Virker systemet til andre økonomisystemer?

Som udgangspunkt understøtter vi kun e-conomic, men kontakt os og hør nærmere.

Følg PwC