PwC lancerer globalt et opdateret brand med ny visuel identitet og nyt logo, der har et mere enkelt udtryk og varm orange som signaturfarve, der skaber en højere grad af genkendelighed. Den opdaterede globale brandpositionering skal bl.a. mere tydeligt formidle bredden og dybden af PwC’s kompetencer.
PwC får globalt en ny visuel identitet for at stå klarere frem i en verden i hastig forandring, men det overordnede formål er fortsat at styrke tilliden i samfundet og løse væsentlige problemstillinger med udgangspunkt i mennesker, teknologi og dybe kompetencer inden for revision, skat og rådgivning.
“En foranderlig verden kalder bl.a. på forenkling, klarhed og konsistens, hvilket den opdaterede visuelle identitet afspejler med et mere enkelt udtryk, mere enkelt logo og vores varme orange farve som signaturfarve,” fortæller Pernille Stokholm Bøg, partner og marketing- og kommunikationschef i PwC.
Den opdaterede globale brandpositionering skal tydeligere formidle bredden og dybden af PwC’s kompetencer således, at PwC’s kunder kender omfanget og relevansen af PwC’s services.
Den opdaterede brandpositionering og logo vil blive implementeret som en løbende proces i Danmark og resten af PwC netværket fra den 29/4-2025.
“I Danmark vil vi bl.a udbrede kendskabet til det opdaterede brand og den nye visuelle identitet via en annoncekampagne, hvor budskabet er, at vi ønsker at stå klarere frem i en foranderlig verden. Selvom vi ser anderledes ud, står vi i PwC fortsat for høj kvalitet og kundetilfredshed, og engagerede medarbejdere og partnere, der skaber værdi via teknologi og dyb viden om revision, skat og rådgivning,” slutter Pernille Stokholm Bøg.
Partner, Marketing, Communications & Corporate Sustainability, København, PwC Denmark
3945 3579
Malene Billund