Handel og forbrug

Handel og forbrug repræsenterer et væsentligt element i enhver forbrugers dagligdag. Den er bl.a. placeret i det vigtige bindeled mellem producenterne og forbrugeren.

Seneste nyheder

Tillidsbarometeret

Tillidsbarometeret

Med Tillidsbarometeret ønsker vi i PwC at sætte fokus på tillid som et aktiv, der er med til at skabe sammenhængskraft og øget værdi i samfundet. Vi stiller flere gange årligt resultater fra Tillidsbarometeret til rådighed, og i målingen for 1. halvår 2018 har vi valgt at fokusere dybere på danskernes tillid til hinanden samt på den digitale tillid.

Start adding items to your reading lists:
or
Save this item to:
This item has been saved to your reading list.
Innovation er nøglen til fremtiden i detail- og dagligvarehandlen

Innovation er nøglen til fremtiden i detail- og dagligvarehandlen

Toplederne i detailbranchen og dagligvarehandlen står over for nye udfordringer, som globaliseringen og den teknologiske udvikling har ført med sig. Men toplederne tror stadig på vækst og udnytter de muligheder, som den teknologiske udvikling har skabt. Det viser svarene fra detail- og dagligvarehandlen i PwC’s CEO Survey 2017.

Start adding items to your reading lists:
or
Save this item to:
This item has been saved to your reading list.
Brancheanalyse af elektriker- og el-installatørbranchen

Brancheanalyse af elektriker- og el-installatørbranchen

Elektriker- og el-installatørbranchen fastholder en stabil indtjening og en tilfredsstillende dækningsgrad. Det viser en ny undersøgelse om elektriker- og el-installatørbranchen fra PwC, der også forventer et endnu større fokus på effektivisering ved hjælp af it-værktøjer i branchen i fremtiden.

Start adding items to your reading lists:
or
Save this item to:
This item has been saved to your reading list.

De unge forbrugere og den digitale udvikling driver væksten i medie- og underholdningsbranchen

De unge forbrugere er vejen til vækst for medie- og underholdningsbran-chen, der i Danmark kommer til at opleve en gennemsnitlig vækst på ca. 3 % om året frem mod 2020, hvilket er under det globale gennemsnit på 4,4 %. Den digitale udvikling giver plads til nye spillere og byder på nye mulighe-der for de eksisterende, viser en ny stor medie- og underholdningsanalyse fra PwC.

Start adding items to your reading lists:
or
Save this item to:
This item has been saved to your reading list.

Kontakt os

Henrik Trangeled Kristensen
Partner, statsaut. revisor, PwC Denmark
Tlf: 8932 5662
E-mail

Kontakt os

Lars Baungaard
Direktør og markedsleder
Tlf: 3945 3308
E-mail

Følg PwC