Skab værdi gennem transaktionens livscyklus.

Deal Analytics

#

Globalt netværk, lokal ekspertise
Internationalt netværk med lokal forståelse og ekspertise

Markedskendskab
Mange transaktioner sikrer erfaring og markedskendskab

+100 Deals-specialister
Uvildig rådgivning med fokus på jeres behov og interesser

Få hjælp til at foretage bedre investeringsbeslutninger og forbedre performance gennem data

Playback of this video is not currently available

1:04

I Deal Analytics samarbejder vi med dig om at analysere data, der er relateret til kontrakter eller transaktioner for at vurdere risici, identificere muligheder og i sidste ende optimere jeres beslutningstagen.

Vi skaber værdi for din virksomhed ved at kombinere vores finansielle, operationelle og strategiske erfaring med de nyeste teknologier, herunder AI. Vi er med gennem hele transaktionscyklussen, så du har de bedste forudsætninger for at omsætte kompleks data til forretningsindsigt. 

Vores avancerede analytiske værktøjer er med til at skabe innovative løsninger. Sammen sikrer vi, at du får dybere indsigt og tryghed - uanset om du skal forberede din virksomhed til et salg, står overfor et salg eller opkøb, eller ønsker at fokusere på værdiskabelse efter et opkøb.

Hvad kan vi hjælpe dig med?

I samarbejde med dig formulerer og styrker vi en overbevisende investeringsfortælling baseret på dataanalytiske teknologier, der har til formål at forstå og understøtte den potentielle værdiskabelse, din virksomhed står overfor. 

Vil du vide mere om, hvordan vi konkret arbejder med disse værktøjer? Her er et par eksempler:

Kundeprofil og kundens livstidsværdi: Vi laver en analyse af kundegrupper med lignende forbrugsmønstre og en vurdering af, hvordan disse udvikler sig over tid for at skabe en mere målrettet segmentering. Med det udgangspunkt kan vi hjælpe med at vurdere livstidsværdien af jeres eksisterende kundebase - og i sidste ende understøtte salgsprognoser og designe en målrettet prisstrategi.

Geografiske indsigter: Vi bruger den nyeste teknologi til at lave geografiske analyser for at give jer indsigt og nye perspektiver baseret på lokationsdata. Konkret betyder det, at vi kombinerer jeres egne data og finansielle oplysninger med eksterne kilder som demografi, trafik og geografi. Analyserne hjælper jer med at identificere de vigtigste resultatdrivere, finde nye muligheder, understøtte ekspansionsplaner og afdække potentielle overlap med andre aktører på markedet.

Analyser af købshistorik: Vi analyserer historiske salgsdata, hvilket giver en forståelse af de produkter, der oftest købes sammen af specifikke kundegrupper. I samarbejde med jer identificerer vi muligheder for kryds- og mersalg ved at målrette mod specifikke kundegrupper gennem markedsføring og tilbudskampagner.


Kontakt os

Sebastien Delus

Partner, København, PwC Denmark

+45 5133 1681

E-mail

Følg PwC

Required fields are marked with an asterisk(*)

Your personal information will be handled in accordance with our Privacy Statement. You can update your communication preferences at any time by clicking the unsubscribe link in a PwC email or by submitting a request as outlined in our Privacy Statement.

Hide