Formålet er at bistå kunden med at implementere compliancekrav.
Kunder og kunders medarbejdere og leverandører.
Vi behandler almindelige personoplysninger, herunder oplysninger om navn, titel, telefonnummer og e-mailadresse.
Behandlingen af personoplysninger er nødvendig for at kunne opfylde aftalen med vores kunde eller for at gennemføre foranstaltninger på kundens anmodning forud for indgåelse af aftalen, jf. databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1, litra b.
Endvidere er behandlingen nødvendig, for at vi kan forfølge en legitim interesse i at kunne varetage kundeforholdet og opfylde aftalen med vores kunde, jf. databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1, litra f.
Kunden.
Vi opbevarer oplysningerne i 5 år, regnet fra opgavens afslutning, medmindre særlige forhold betinger en kortere eller længere tids opbevaring.
Vi videregiver alene personoplysninger til vores kunde. Vi benytter databehandlere, herunder it-leverandører, som vi overlader personoplysninger til. Vi indgår databehandleraftaler med alle databehandlere for at sikre den nødvendige sikkerhed.
Formålet er at bistå kunden med implementering af robotics og data warehouses.
Kunder, kunders medarbejdere og borgere.
Vi behandler almindelige personoplysninger, herunder oplysninger om navn, titel, telefonnummer og e-mailadresse på kunder.
Vi behandler som udgangspunkt ikke følsomme personoplysninger.
Behandlingen af personoplysninger er nødvendig for at kunne opfylde aftalen med vores kunde eller for at gennemføre foranstaltninger på kundens anmodning forud for indgåelse af aftalen, jf. databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1, litra b.
Endvidere er behandlingen nødvendig, for at vi kan forfølge en legitim interesse i at kunne varetage kundeforholdet og opfylde aftalen med vores kunde, jf. databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1, litra f.
Kunden.
Vi opbevarer oplysningerne i 5 år, regnet fra opgavens afslutning, medmindre særlige forhold betinger en kortere eller længere tids opbevaring.
Vi videregiver alene personoplysninger til vores kunde. Vi benytter databehandlere, herunder it-leverandører, som vi overlader personoplysninger til. Vi indgår databehandleraftaler med alle databehandlere for at sikre den nødvendige sikkerhed.
Formålet er at udføre due diligence.
Kunder og kunders medarbejdere og eventuelle lejere.
Vi behandler almindelige personoplysninger, herunder oplysninger om navn, titel, telefonnummer og e-mailadresse.
Behandlingen af personoplysninger er nødvendig for at kunne opfylde aftalen med vores kunde eller for at gennemføre foranstaltninger på kundens anmodning forud for indgåelse af aftalen, jf. databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1, litra b.
Endvidere er behandlingen nødvendig, for at vi kan forfølge en legitim interesse i at kunne varetage kundeforholdet og opfylde aftalen med vores kunde, jf. databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1, litra f.
Kunden.
Vi opbevarer oplysningerne i 5 år, regnet fra opgavens afslutning, medmindre særlige forhold betinger en kortere eller længere tids opbevaring.
Vi videregiver alene personoplysninger til vores kunde. Vi benytter databehandlere, herunder it-leverandører, som vi overlader personoplysninger til. Vi indgår databehandleraftaler med alle databehandlere for at sikre den nødvendige sikkerhed.
Formålet er at levere skræddersyet lederudviklingsforløb til kunder.
Kunden, kundens medarbejdere og eksterne samarbejdspartnere.
Vi behandler almindelige personoplysninger, herunder navn, titel, telefonnummer og e-mailadresse på kunder.
Behandlingen af personoplysninger er nødvendig for at kunne opfylde aftalen med vores kunde eller for at gennemføre foranstaltninger på kundens anmodning forud for indgåelse af aftalen, jf. databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1, litra b.
Endvidere er behandlingen nødvendig, for at vi kan forfølge en legitim interesse i at kunne varetage kundeforholdet og opfylde aftalen med vores kunde, jf. databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1, litra f.
Kunden og den eksterne samarbejdspartner.
Vi opbevarer oplysningerne i 5 år, regnet fra opgavens afslutning, medmindre særlige forhold betinger en kortere eller længere tids opbevaring.
Vi videregiver oplysninger til kunden og eksterne samarbejdspartnere, som underviser på forløbene. Herudover benytter vi databehandlere, herunder it-leverandører, som vi overlader personoplysninger til. Vi indgår databehandleraftaler med alle databehandlere for at sikre den nødvendige sikkerhed.